Abonnementen op uw adres

Ik ben op zoek naar:

Postcode   Huisnummer
 

Twitter

ADSLwinkel op TwitterHeeft u een vraag? Persoonlijk advies nodig? Of misschien een klacht? Het kan wel eens voorkomen dat u contact met onze medewerkers op wilt nemen. Dat kan niet alleen per telefoon of per e-mail, maar ook via Twitter. Zo kunt u uw vraag, opmerking, klacht of mededeling aan ons doorgeven op die momenten dat het u uitkomt. En kunnen wij uw vraag desgewenst via Twitter beantwoorden, zodat u ondertussen nog andere belangrijke dingen kunt doen. Tijdens werktijden streven wij ernaar uw vraag nog dezelfde dag te beantwoorden.

Volg ADSLwinkel op Twitter:

Wilt u op de hoogte blijven van alles wat er gebeurt rondom internetverbindingen, digitale televisie of vaste telefonie, volg ons dan via Twitter. Dagelijks hebben leuke nieuwtjes uit de markt en kunnen we u op de hoogte houden van actuele aanbiedingen. Meld u vandaag nog aan via: http://twitter.com/adslwinkel. Heeft u nog leuke nieuwtjes uit de markt, laat het ons dan weten, dan zullen we dit delen met onze andere volgers.

Spreekuur op Twitter

Een keer per week (op vrijdagmiddag van 16:00 tot 17:00) houden wij een spreekuur via Twitter. Tijdens deze spreekuren zijn er extra veel mensen beschikbaar om allerlei vragen te beantwoorden die verder gaan dan abonnementsadvies of pakketinformatie. Heeft u bijvoorbeeld klachten over uw verbinding, bent u benieuwd hoe u bepaalde storingen aan moet pakken of bent u benieuwd wat het verschil tussen glasvezel en ADSL en kabelinternet is bijvoorbeeld, stel u vraag tijdens ons spreekuur. Ook kunt u zich laten informeren welke verschillende vormen van digitale televisie er zijn, en welke ervan het beste bij u past. Of welke ontwikkelingen er de komende maanden staan te gebeuren. Kortom: u kunt het zo gek niet bedenken, of u kunt het ons tweeten tijdens dit spreekuur.

Uw mening is belangrijk voor ons!

Laat na uw eventuele bestelling gerust uw mening over onze service achter op Twitter. Vindt u onze site bijvoorbeeld gebruiksvriendelijk of juist niet? Of bent u goed geholpen door één van onze medewerkers? Laat het ons weten zodat we ons kunnen blijven ontwikkelen, maar ook kunnen horen van klanten welke dingen we goed doen!

Hoe krijgt u het snelst reactie?

Om contact met ons op te nemen op Twitter begint u uw tweet met @adslwinkel. Wij ontvangen dan automatisch uw tweet, en streven ernaar nog dezelfde werkdag u van een reactie te voorzien.