Abonnementen op uw adres

Ik ben op zoek naar:

Postcode   Huisnummer
 

Vragen over de kosten van ADSL en ADSLwinkel.nl

1. Zijn er extra kosten aan verbonden als ik via jullie bestel?
2. Betaal ik bij jullie evenveel als bij de provider?
3. Met welke kosten moet ik rekening houden bij het afsluiten van een ADSL-abonnement?

 

 

1. Zijn er extra kosten aan verbonden als ik via jullie bestel?

Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan onze service. Wij ontvangen voor elk abonnement dat via deze website wordt besteld een vergoeding van de provider, en daar komen onze inkomsten vandaan. U als klant betaalt nooit meer dan u via de provider zélf zou betalen. Kortom, bestellen via ADSLwinkel.nl levert u alleen maar voordelen op en kost u geen cent extra.

terug naar boven

 

 

 

2. Betaal ik bij jullie evenveel als bij de provider?

Alle prijzen en aanbiedingen die u op ADSLwinkel vindt zijn exact gelijk aan, of zelfs nog lager dan de prijzen die de providers zélf hanteren.

terug naar boven

 

 

 

3. Met welke kosten moet ik rekening houden bij het afsluiten van een ADSL-abonnement?

Bij het afsluiten van een abonnement dient u rekening te houden met een aantal verschillende kosten, onder te verdelen in de eenmalige en de maandelijkse kosten.

Eenmalige kosten: dit zijn de kosten die uw aanbieder rekent voor het activeren van uw abonnement. U moet hierbij denken aan de aansluitkosten voor het gereedmaken van uw ADSL-verbinding, de eenmalige kosten voor het modem dat u bij uw abonnement kiest, eventuele kosten voor een installatie door een monteur en de verzendkosten van het startpakket en/of modem

Maandelijkse kosten: de maandelijkse kosten zijn de abonnementskosten die u maandelijks aan uw ADSL-provider betaalt. In de meeste gevallen worden deze maandelijks van uw rekening afgeschreven die u op heeft gegeven bij uw bestelling. De kosten die op onze website staan vermeld zijn de kosten exclusief de eventuele kosten van uw KPN-abonnement. Als dit anders is staat dit expliciet aangegeven bij de abonnementen op onze website.

Optionele kosten: de optionele kosten zijn kosten voor extra diensten die u afsluit bij uw abonnement. Als u bijvoorbeeld kiest voor een anti-virus of anti-spam filter vragen sommige providers een kleine maandelijkse bijdrage. Ook deze kosten zijn aangegeven bij de abonnementen op onze website.

Alle eenmalige en vaste kosten zijn terug te vinden na het doen van de postcode controle, u komt dus niet voor onverwachte verrassingen te staan als u alle informatie bij een abonnement goed doorneemt.

terug naar boven

Veelgestelde vragen over ADSL en ADSLwinkel.nl

Terug naar klantenservice